Meet the team!

Rosanna Zacheo BSc.

Rosanna Zacheo BSc.

Directeur/Adviseur/Relatiebeheerder

Met meer dan 15 jaar ervaring neem ik met veel plezier administratieve werkzaamheden van ondernemers uit handen. Al vanaf de middelbare school rolde ik de wereld van accountancy in. Na het proeven van het vak bij grote accountantskantoren besloot ik na het behalen van mijn Bachelor of Science om voor een kleiner kantoor te gaan werken, waar meer aandacht was voor de klant. Ik haalde hier veel meer voldoening uit, maar vond dat het nog beter kon. Hierom ben ik mijn eigen administratiekantoor begonnen. Zonder rompslomp, met korte lijntjes van 1 op 1 klantcontact, waar ik mijn eigen expertise volledig naar eigen hand kan inzetten.

Ik hecht veel waarde aan transparante, eerlijke communicatie en persoonlijke aandacht. Hierdoor kan ik jou als klant beter helpen en haal ik meer voldoening uit mijn werk. Win-win als je het mij vraagt!

Daniëlle Mulder

Daniëlle Mulder

Administratief Medewerker

In september 2024 ben ik begonnen bij Zacheo Administratie & Advies. Na een aantal jaar met plezier in de kinderopvang te hebben gewerkt, merkte ik dat ik uitdaging begon te missen. Ik deed naast mijn werk al een aantal jaar de bedrijfsadministratie van mijn partner die ZZP'er was. Dit vond ik zo leuk om te doen, dat ik besloot op zoek te gaan naar een nieuwe uitdaging in de administratie. En zo kwam ik bij Zacheo Administratie & Advies terecht!

Het kleine kantoor met veel charme trok gelijk mijn aandacht. Daarnaast was er gelijk een persoonlijke klik met Rosanna, ook niet geheel onbelangrijk natuurlijk. Ik leer elke dag weer een beetje bij en ondersteun Rosanna waar nodig met veel plezier.



Wil je meer weten?

Neem contact op
E-mailen
Bellen
LinkedIn