Hi, ik ben Rosanna!

Met meer dan 15 jaar ervaring neem ik met veel plezier administratieve werkzaamheden van ondernemers uit handen. Van het verwerken van financiële administraties, het opstellen van jaarrekeningen en fiscale aangiftes tot het geven van financieel en/of fiscaal advies. Wat je ook nodig hebt, ik help je erbij. Zo kun jij je volledig focussen op je onderneming.

Administratie zonder rompslomp
Al vanaf de middelbare school rolde ik de wereld van accountancy in. Na het proeven van het vak bij grote accountantskantoren besloot ik na het behalen van mijn Bachelor of Science om voor een kleiner kantoor te gaan werken, waar meer aandacht was voor de klant. Ik haalde hier veel meer voldoening uit, maar vond dat het nog beter kon. Hierom ben ik mijn eigen administratiekantoor begonnen. Zonder rompslomp, met korte lijntjes van 1 op 1 klantcontact, waar ik mijn eigen expertise volledig naar eigen hand kan inzetten. 

Ik hecht veel waarde aan transparante, eerlijke communicatie en persoonlijke aandacht. Hierdoor kan ik jou als klant beter helpen en haal ik meer voldoening uit mijn werk. Win-win als je het mij vraagt!

Wat het kost?
Dat bepalen we samen. Ik bied je een standaard pakketprijs aan, maar kijk altijd naar jouw persoonlijke ondernemerssituatie. Wat voor soort onderneming heb je, wat heb je nodig en hoe kan ik jou daar het best mee helpen? Zo vinden we samen de oplossing die bij jou en jouw onderneming past.

E-mailen
Bellen
LinkedIn